Ostutingimused.

Veebipoe SEERU.EE (edaspidi Veebipood) mille omanik on LEPLINK OÜ (registrikood 14186310).

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Tellimuse vormistamine Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Ostujuhend

Juhised ostu sooritamiseks samm sammu haaval

  • Valige soovitud kaup ning vajutage nuppu “Lisa ostukorvi”.
  • Nupu vajutamise järel ilmub hüpikaken. Vajutades nuppu „Jätka ostu vormistamisega” kuvatakse teile ostukorvi sisu. Akna sulgemisel või vajutades „Jätka ostlemist” saate ostukorvi lisada teisi tooteid mida soovite tellimusele lisada. Ostukorvi sisu kuvatakse teile ka vajutades ostukorvi ikoonile lehekülje üleval paremas nurgas.
  • Vajutades “Jätka ostu vormistamisega” ilmub lehekülg kus saate püsikliendi konto olemasolu korral sisse logida, registreeruda püsikliendiks või vormistada tellimus külalisena. Valige teile sobiv viis ning täitke kontaktiväljal  kõik väljad (tärniga tähistatud väljad on kohustuslikud). Vajutage rohelist nuppu “Jätka ostu vormistamisega”.
  • Ilmub lehekülg kus saate üle kontrollida tarne- ja arveaadressi ning vajadusel lisada kommentaari oma tellimuse  kohta. Vajutage “Jätka ostu vormistamisega”.
  • Valige soovitud tarneviis.
  • Tutvuge kasutustingimustega ja tehke nõustumise korral linnuke vastavasse kasti. Vajutage “Jätka ostu vormistamisega”.
  • Valige meelepärane makseviis.
  • Vajutage „Kinnitan tellimuse”. Teie tellimus on edastatud.
  • Juhul kui valisite maksmisviisiks „Maksan pangaülekandega” kuvatakse teile makse sooritamiseks vajalikud andmed (antud informatsioon saadetakse ka teie e-posti aadressile).Peale tellimuse
  • edastamist saate oma e-posti aadressile tellimuse kinnituse.

 

  • Kuidas Modenaga maksta?
  • Lisa ostukorvi meelepärased tooted
  • Vali makseviisiks Modena
  • Tuvasta ennast Smart-ID või Mobiil-ID-ga
  • Vali mitme osamaksega soovid tasuda (võimalik kuni 3 osamakset 3 kuu jooksul)
  • Kinnita ja Sinu ost on sooritatud vähem kui minutiga

Selleks, et kaubad jõuaksid tõrgeteta Teieni, palume kontrollida aadressi õigsust ja tasumisel märkida selgitusse tellimuse numbri. Kui tellimuse kinnitus ja ülekande tegemiseks vajalikud andmed ei ole ühe tunni jooksul peale tellimuse esitamist teie e-posti aadressile jõudnud, siis palume kontrollida rämpsposti kausta. Kui antud andmed ei ole leitavad ka sealt saatke meile vastavasisuline E-kiri info@seeru.ee või helistage numbril (+372) 52 72 411

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine 20 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kohaletoimetamist teostavad Eesti Vabariigis aktiivsed ettevõtted Omniva pakiautomaat, SmartPOST pakiautomaat, DPD Pickup pakiautomaat ja pakipood, Omniva kuller, SmartPost kuller. Postikulu lisandub tellimuse hinnale.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul (valik tooteid ei kuulu tagastamisele vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4, küsi lisa enne ostu sooritamist). Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@seeru.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. ellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@seeru.ee või helistada telefonil: +372 52 72411. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

SEERU.EE lehel tasumine

Seeru.ee lehel saab tasuda kõigis Eestis kasutusel olevate pankade linkide kaudu või PayPal keskkonnas. Kaupmees on isikuandmete vastutav töötleja, Kaupmees edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja BuyPlan Estonia OÜ-le. Lehel on kõik hinnad Eurodes.

Modena on Sinu igapäevasteks ostudeks loodud. Kaasaegne makseviis võimaldab ostude eest tasuda kuni 3 osas ning annab lubaduse, et teenus on Sinu jaoks ausalt tasuta – 0€ intress, 0€ lisatasu.

Modena Sinu isiklike finantsandmete avaldamist ei nõua. Ostu sooritamise hetkel toimub automaatne maksevõimekuse kontroll. Ostudokumendid ja muu vajalik info saadetakse Sulle e-mailile ning on kättesaadavad ka erakliendi keskkonda sisselogides:

https://modena.ee/

Millised on Modena makseteenuse võimalused?

Modena võimaldab ostude eest tasuda kuni 3 kuud hiljem, kolmes võrdses osas. Maksma hakkad alles kuu aja pärast.Igas kuus toimub üks makse, soovi korral võid tagasi maksta ka varem. Teenus on tasuta – 0€ intress, 0€ lisatasusid. Modena on Sinu jaoks alati olemas. Ilusaid ostuelemusi!

 

 

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Küpsisepoliitikaga (cookie policy) nõustumine e-poes!

Vastavalt jõustunud GDPRi reeglitele, on vajalik kliendile kuvada veebilehel infot küpsiste (cookie) kasutamise kohta. SEERU.EE (Leplink OÜ) kasutab oma veebilehel küpsiseid (tuntud ka kui HTTP-küpsis, inglise keeles cookie, HTTP cookie). Küpsis on väike tekstikujuline andmeplokk teie veebilehitsejas, mille veebileht saadab teie arvutis olevasse küpsiste faili.

Siin on välja toodud erinevad küpsiste tüübid, mida võidakse e-poes rakendada:

● Hädavajalikud/kohustuslikud küpsised – need küpsised on hädavajalikud veebilehel ringi liikumise ja selle elementide kasutamise võimaldamiseks, näiteks veebilehe turvalistele aladele juurde pääsemiseks. Ilma nende küpsisteta ei ole teie nõutud teenuseid võimalik pakkuda. Need ei kogu külastaja isikut tuvastada võimaldavat teavet;

● Toimivusküpsised – need küpsised koguvad teavet külastajate veebilehe kasutamise viiside kohta, näiteks milliseid lehti külastajad kõige sagedamini külastavad ning kas veebilehed annavad neile veateateid. Need ei kogu külastaja isikut tuvastada võimaldavat teavet. Kogu nende kogutav teave on agregaatteave ning sellisena anonüümne. Seda kasutatakse ainult veebilehe töö parandamiseks;

● Funktsionaalsusküpsised – need küpsised võimaldavad veebilehel meelde jätta teie tehtud valikuid (nagu kasutajanimi, keel või piirkond, kus asute) ning pakkuda selle toel parandatud ja isikupärastatud funktsioone. Näiteks võib veebileht teile näidata kohalikku ilmateadet või liiklusuudiseid, salvestades selleks küpsises andmed piirkonna kohta, kus parasjagu asute. Funktsionaalsusküpsiseid võib kasutada ka selleks, et meelde jätta teksti suuruse, kirjatüübi ja veebilehtede muude kohandatavate elementide muudatusi. Neid võidakse kasutada ka teie palutud teenuste pakkumiseks, nagu video vaatamine või blogipostituse kommenteerimine. Küpsiste kogutav informatsioon võib olla anonüümne ning küpsised ei ole võimelised jälgima teiste veebilehtede lehitsemist;

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@seeru.ee või helistada telefonil: +372 52 72411 Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Garantiitingimused

Seeru.ee (Edaspidi Leplink OÜ) vahendab müüdavale kaubale tootja garantiid. Garantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist. Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.

MÕISTED

 

Garantii katab konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigade ning nende vigade tõttu põhjustatud defektide paranduskulud.

Garantiiaeg hakkab kehtima alates asja üleandmisest ostjale ja kehtib kuni kauba tootja poolt määratud perioodini.

Toodetel kehtivad alltoodud müügigarantii tähtajad ning tingimused:

– müügigarantii on 24 kuud* 

– ostetud toote garantii kehtivust tõendavaks dokumendiks on müügiarve ja/või ostutšekk.

* kui ostu hetkel kehtivas hinnakirjas ei ole seatud teisiti.

 

SEERU.EE (Leplink OÜ) EI VASTUTA:

Tootja/müüja poolt kaubale antud garantiiaja vältel võib klient esitada Leplink OÜ-le pretensiooni kauba sihtotstarbelist kasutamist või säilitamist takistavate asjaolude kohta, mis on põhjustatud kauba kvaliteedi puudustest. Tarbija pretensiooni lahendamine toimub vastavalt kehtivatele õigusaktidele.

Pretensioon tuleb esitada eesti keeles ja võimalikult arusaadavalt kirjeldatult tootel esineva puuduse kohta.

Tarbija pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui Leplink OÜ tõestab, et puudused kauba kasutamisel on tekkinud tarbija süül.

Leplink OÜ on kohustatud asjal esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks kliendi nõudmisel tegema ekspertiisi või vajadusel tellima sõltumatu ekspertiisi. Kui ekspertiisis selgub, et detail on korras või defekt ei kuulu garantii alla, siis maksab ekspertiisikulud klient.

Sellisel juhul on Leplink OÜ-l õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Müügigarantii ei välista ega piira ostja õigust kasutada muid seadusest või lepingust tulenevaid õiguskaitsevahendeid.

Leplink OÜ garantiitingimused on vastavuses EV seadusandlusega.

Seeru.ee (Leplink OÜ) Kehtivad alates 10,07,2023